Steven Universe: Işığı Serbest Bırak
9 OYNANABİLİR KARAKTER Steven, Garnet, Pearl, Amethyst, Lapis Lazuli, Bismuth, Peridot, Connie ve Greg arasından en sevdiğin Steven Universe karakteriyle oyna! TAKIMINI ÖZELLEŞTİR Takımına alacağın Kristal Taşları seç, müthiş yeni becerilerin kilidini aç ve alternatif kostümler giy. Ayrıca savaş sırasında üstünlük kazanmak için takımının dizilişini değiştirebilirsin. İKİ YENİ KRİSTAL TAŞ Rebecca Sugar'ın katkısıyla yaratılmış iki yeni ışık saçan Kristal Taşa karşı mücadele ver. Kim bunlar, ve ne planlıyorlar? FÜZYON ZAMANI! Harika kombo saldırılar ve Mücevher Füzyonları için takım çalışması yap! Smoky Quartz, Sunstone, Rainbow Quartz 2.0 ve Obsidian olarak oynamak için dönüş! ORİJİNAL SESLENDİRME "Işığı Bırak"ta Rebecca Sugar'ın yazımına katkıda bulunduğu orijinal hikaye, Steven Universe kadrosundan seslendirme ve özel konuk sanatçı Christine Baranski var.