Stereo Overdrive Arachnida Outfit for Sonata
Doombox, Sonata ile yaptığı çok çekişmeli bir Lethal League maçında aniden Boombox formuna geri dönüşmüş ve ortaya anlatması imkânsız bir mahluk çıkarmıştı. Sonata, üzerine gelen bu mahluğu görünce büyük şaşkınlık yaşayıp geri adım atmaya başlamış ama aniden üzerine atlayan mahluktan kurtulamamıştı. Sonata'nın görüşü yavaşça kaybolmuş, zihni kontrolden çıkarak bilincini yitirmişti... Kendine geldiğindeyse çekicinin müziğini damarlarında hissediyordu. Bu hiç de fena bir şey değil...