Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack
Synthetic Dawn Story Pack, oyuncuların imparatorluklarını tamamen robotlardan oluşan bir Makine İmparatorluğu olarak kurmalarını sağlayan yepyeni bir seçenek sunuyor. Benzersiz oyun özellikleri ve olay zincirleri, makinelerin robotik bir bilinç olarak yayılmalarına ve Yapay Zeka tarafından yönetilen ve büyüyerek galaksileri ele geçiren bir ağ yaratmalarına olanak tanıyor. Özellikler: SEN, ROBOT: Bilim robotları ve işçi robotlar gibi birçok robot portresiyle eksiksiz bir içerik sağlayan, özelleştirilmiş bir robot uygarlığı olarak oyna. YAPAY ZEKA, ÖYLE Mİ? EVET! - Yeni olay zincirlerini ve hikaye özelliklerini takip ederek robot ırkının galaksiler arası bir Yapay Zeka imparatorluğu olarak zirveye çıkmasını sağla; yıldızlar arasında mekanik mükemmeliyete ulaşmaya çalış. MAKİNELERİN YÜKSELİŞİ: Baskı altındaki sentezlerin efendilerine isyan edip yeni Yapay Zeka imparatorlukları kurmasına şahitlik et ya da uzayın derinliklerinde yıkılmış bir sentetik uygarlığın kanıtlarını ortaya çıkar. DİJİTAL İYİLEŞTİRMELER - Kendini yapay dünyaya kaptırmana neden olacak yeni sentetik ırk portreleri ve VIR için genişletilmiş ses paketleri.