Stellaris: Humanoids Species Pack
Humanoids Species Pack, yeni oynanış seçeneklerinin yanı sıra durdurulamaz insan ırkı ya da en azından insanlara bir ölçüde benzeyen türler için bir dizi yeni portre ve uzay gemisi modeli seçeneği getiriyor. En çok oynanan fenotip olan Humanoids artık eşsiz yurttaş tipleri ve yeni bir kökenle daha zengin bir çeşitlilik kazanıyor ve oyuncuların yozlaşmış haz düşkünleri veya usta zanaatkârlardan oluşan bir tür tasarlamalarına, hatta dilerlerse galaksiyi bir klon ordusu olarak katetmelerine imkân tanıyor. Eşsiz uzay gemisi sınıfı, yeni portreler ve daha fazlasıyla, insanlığın geleceğini keşfetmek için daha iyi bir zaman bulunamazdı. Paketin içeriği: İki Yeni Yurttaş Tipi - Usta zanaatkârlar ya da yozlaşmış haz düşkünleri olarak oyna Yeni “Klon Ordusu” Kökeni Zengin saç stili ve kıyafet çeşitleriyle On Adet Yeni Humanoids Portresi Yeni Uzay Gemisi Modelleri VIR İçin Üç Yeni Seslendirme Seti Stellaris'in Müziklerine Eklenecek Yeniden Mikslenmiş Üç Müzik Parçası GÜNCELLEME (2021) Stellaris'in 3.1 güncellemesinden bu yana Humanoids Species Pack'e öyle çok yeni içerik eklendi ki bunu yapanlar insan olamaz! Topluluk mod tasarımcısı Silfae'nin önceden sunduğu muhteşem ilavelerin yanı sıra artık iki eşsiz humanoid yurttaş tipi ve yeni bir humanoid kökeni de içeriğe dâhil. Bu eklere şimdi Humanoids Species Pack'te ilave ücret ödemeden erişebilirsin!