Steelrising - Cagliostro's Secrets
Not: Ana hikâyede belirli bir noktaya gelmeden Cagliostro's Secrets genişletmesine erişilemez. Yeni içeriğe erişmek için ''Bastille'' bölümü tamamlanmalıdır. Bu yeni görevde kendini, Kralın ajanı Comte de Cagliostro'nun da bulunduğu sürükleyici bir maceranın içinde bulacaksın. Şimdiye kadar kimse, sırları XVI. Louis tarafından örtülen yeni bölge, Hôpital Saint Louis'den sağ salim dönmedi. Cagliostro'nun Mesmer'den ilham alarak tasarlanan makinelerini alt etmen gereken bu karanlık macerada yeni düşmanlarla karşılaşacak, yeni silahlar ve kostümler açacaksın. Kralın mekanik askerlerine can veren simyanın arkasındaki sarsıcı gerçeği keşfetmeye hazır mısın?