State of Decay: YOSE Prepper's Pack
Day One Edition "Prepper's Paketi"nin içindekiler: SKS Ateşli Silah Namlu altındaki bir adet 40mm bomba atar da dahil olmak üzere en yeni donanımlara sahip, Sovyet yapımı yarı otomatik klasik bir karabina. Tek tek toplayıp ardından çalışmamaya başladığında paramparça etmek için harika seçim. Prepper Arazi Aracı Yük kapasitesi ve dayanıklılığı kusursuz şekilde bir araya getiren bu sağlam arazi aracı, sorunlar için harika bir çözüm. Güçlendirilmiş gövdesi zombi saldırıları için birinci sınıf bir direnç sağlarken arka kısımda hayatta kalmanızı sağlayacak en iyi ekipmanlarınızı depolayabileceğiniz geniş bir alana sahip. Katlanır Balta Yakın Dövüş Silahı Çok önemli bir hayatta kalma ekipmanı. Hafif, taşınabilir ve birkaç beyin yarmadan sonra bile keskinliğini koruyacak modern malzemelerden yapılmıştır.