Shockwave ve Gauss Gun Mk.2 Silah Paketi ile silah donanımınızı geliştirin ve düşmanlarınızın üstesinden gelin. İçerisinde şu dijital içerik bulunur: * 1 Shockwave Silahı * 1 Gauss Gun Mk. 2 Silahı Shockwave - Normalde ölümcül olmayan ve kalabalıkları dağıtma amacıyla tasarlanan Shockwave'in şok dalgası o kadar güçlü olmuştu ki, kullananın karşısındakinin milyonlarca parçaya ayrılmasını istemediği durumlarda kullanılmasının çok tehlikeli olduğuna karar verilmişti. Gauss Gun Mk.2 - Modifiye edilmiş Kinetik düzenleyecilerle güçlendirilmiş ekstra elektromanyetik bobinlere sahip olan Mk.2, standart Gauss Gun'dan her bakımdan üstündür.