Razor Lemay pilot paketi ve onun Pilot Yeteneği: Power Chord ile maceranızı geliştirin ve zafere ulaşın. Bu başınabuyruk rock hastası ile düşmanlarınızı havaya uçurun. İçinde şu dijital içerik bulunur: *1 Razor Pilotu Eğitimli bir avcı pilotu ve iflah olmaz bir metal dinleyicisi olan Razor Lemay, Equinox'un teknisyenlerindendir ve savaş taktisyeni olarak görev yapmaktadır. Sert ve gururludur, saçmalıkla vakit kaybetmeyi sevmez. Sıkı disiplini tüm ekibin odaklanmasını sağlar.