Pulse Yıldız Gemisi paketiyle yaratıcı saldırılar yaparak maceranızı geliştirin ve zafere ulaşın. Pulse Yıldız Gemisi Paketinde şu dijital içerik bulunmaktadır: * 1 Chase Pilotu * 1 Pulse Yıldız Gemisi *1 Volcano Silahı Chase Brezilya'lı bir sokak yarışçısıdır ve Starlink Initiative'in en genç iki üyesinden biridir. Yıldız gemisi Pulse, Chase'in yarış motorlarındaki tecrübesiyle maksimum performans için özel olarak ayarlanmıştır. Volcano silahı üç namluya sahiptir ve ısıyla aktifleşen moleküller ateşler. Tetiğe ne kadar uzun süre basarsanız o kadar ısınır ve o kadar çok zarar veriri.