Neptune Yıldız Gemisi paketiyle maceranızı geliştirmek için Judge ve silahlarıyla stasis saldırıları yapın ve zafere ulaşın. Neptune Yıldız Gemisi Paketinde şu dijital içerik bulunmaktadır: * 1 Judge Pilotu * 1 Neptune Yıldız Gemisi *1 Levitator Silahı Judge Dünya'nın kutuplarında St. Grand tarafından keşfedilen güçlü bir uzaylıdır. Kendisi yaşayan bir Nova'dır ve bu da St. Grand'e insanlığın ilk ışıktan hızlı teknolojisi için ilham vermiştir. Yıldız gemisi Neptune ismini güneş sistemimizin uzaklarındaki dev gezegenden alır ve tasarımı en az pilotu kadar gizemlidir. Zırhlı, sağlam ve dayanıklıdır; daha küçük yıldız gemilerini haklamak için idealdir. Starlink Initiative'in gemilerinde kullanılan anti-yerçekimi teknolojisi Levitator'u korkunç bir silah haline getirmiştir. Kendinden güdümlü füzeleri düşmanları dondurur ve geri savaşma yeteneklerini ellerinden alır.