Nadir Yıldız Gemisi paketiyle maceranızı geliştirmek için Shaid ve silahlarıyla ısı saldırıları yapın ve zafere ulaşın. Nadir Yıldız Gemisi Paketinde şu dijital içerik bulunmaktadır: * 1 Shaid Pilotu * 1 Nadir Yıldız Gemisi *1 Nullifier Silahı Shaid, Atlas yıldız sisteminden gelen bir Outlaw korsanıdır. Atlas'taki suç hayatı onu sertleştirmiş, hızlı konuşan, hoşlanması kolay ama güvenmesi zor biri haline dönüştürmüştür. Yıldız gemisi Nadir ismini aynı derecede zeki, hızlı ve acımasız annesinden alır. Aslen çalıntı bir yolcu gemisi olan Nadir karaborsa geliştirmelerle güçlendirilmiştir ve artık eski halinden eser yoktur. Nullifier, Outlaw silah deneylerinin bir sonucudur. Ucunda kütle-arttıran savaş başlıkları bulunan güdümlü füzeler fırlatarak hedef bölgede ezici bir yerçekimi yaratan bir girdap oluşturur. Eğer darbenin kendisi öldürmezse, yerçekimi öldürür.