Levi McCray pilot paketi ve onun Pilot Yeteneği: Danger Zone ile maceranızı geliştirin ve zafere ulaşın. Bu gözüpek pilotla geçici olarak yenilmez olabilirsiniz. İçinde şu dijital içerik bulunur: *1 Levi Pilotu Levi McCray, West Coast doğumlu bir macera düşkünü, ekstrem spor meraklısı ve İnternet yıldızıdır. Sınır tanımaz ve ilgi merkezinde olmaya bayılır. Dünya'dayken şöhret uğruna Equinox gemisine sızan McCray, bu seçimin onu ne kadar uzağa götüreceğini fark etmemiştir.