Lance Yıldız Gemisi paketiyle maceranızı geliştirin ve yaratıcı savaş yetenekleriyle zafere ulaşın. Lance Yıldız Gemisi paketinde şu dijital içerik bulunmaktadır: * 1 Hunter Hakka Pilotu * 1 Lance Yıldız Gemisi *1 Imploder Silahı Hunter Hakka ruhani bir savaşçı ve eski bir gizli operasyon askeridir. Sert mizaçlı ama sakin ve ilgilidir. Initiative'in aklı başında isimlerindendir ve işler zorlaşınca varlığı bile etrafındakileri yatıştırır. Yıldız gemisi Lance, Hunter'ın gizli operasyon birimindeki askeri uçağı Hunter örnek alınarak tasarlanmıştır. Bu çevik avcı uçağı it dalaşları için optimizedir: çabuktur, hızlı manevra yapar ve uzayın karanlığı içinde fark edilmesi zordur. Imploder yerçekimi bazlı silahların zirve noktasıdır. Kuantum süperpozisyonel teknoloji kullanan bu silah mini-tekillikler yaratır ve hedeflerine doğru çizgisel bir eksende ilerlemelerini sağlar.