Iron Fist ve Freeze Ray Mk.2 Silah Paketi ile silah donanımınızı geliştirin ve düşmanlarınızın üstesinden gelin. İçinde şu dijital içerik bulunur: * 1 Iron Fist Silahı * 1 Freeze Ray Silahı Iron Fist - İsmini mucidi olan ünlü Outlaw savaş lordundan alan Iron Fist, en sağlam savunmaları bile parçalayabilecek güçte bir yakın mesafe şarapnel silahıdır. Menzili kasıtlı olarak kısa tutulmuştur çünkü yaratıcısı son anlarında düşmanlarının gözlerinin içine bakmayı sever. Freeze Ray Mk.2 - Bu gelişmiş silah ekstradan Mod kapasitesine sahiptir. Hedeflerini buzlar içinde sarmalayan, yüksek isabetli bir cryo-lazer ateşler.