Haywire pilot paketi ve pilot yeteneği Hack Override ile maceranı genişlet ve zafere ulaş! Şunun dijital versiyonunu içerir: *1 Haywire Pilot Mason'un antik Legion programlarının Equinox Yapay Zekası Sage ile güvenli olarak bağlanıp bağlanamayacağını görmek için yaptığı bir deneyin ürünü olan Haywire olarak oyna. Yalnızca karman çorman elektronik seslerle iletişim kuran Haywire Initiative için son derece önemli ve değerli küçük bir makine. Legion düşmanların sistemlerini hackleyerek onları geçici süreyle müttefiklere dönüştür ve savaşın gidişatını kendi lehine çevir.