Hailstorm ve Meteor Mk.2 Silah Paketi ile silah donanımınızı geliştirin ve düşmanlarınızın üstesinden gelin. İçinde şu dijital içerik bulunur: * 1 Hailstorm Silahı * 1 Meteor Mk.2 Silahı Hailstorm - Shredder'ın dört namlulu döner teknolojisini cryo mermiler ile güçlendiren bu silah kısa ve isabetli atışlar yapar ve hedeflerini ölümcül bir isabetle dondurur. Meteor Mk.2 - Meteor'un süperşarjlı Mk.2 versiyonu kullanıcısının etrafına daha da yoğun bir ısı alanı yaratır ve yoluna çıkan şanssızları kavuran bir alev topuna dönüştürür.