Starlink: Battle for Atlas Digital Vigilance Starship Pack
Vigilance Yıldız Gemisi Paketi ile maceranı zenginleştir ve zafere ulaş. Vigilance Yıldız Gemisi Paketi şunların dijital versiyonlarını içerir: - 1 Vigilance Yıldız Gemisi - 1 Galla Pilot - 1 Jaunt Silah Vigilance Yıldız Gemisi - Madencilerin geleneksel dostane yarışlar için imal ettikleri makinelere dayanan Vigilance, Galla'nın mükemmel bir savunma sistemi yaratma çabaları sonucu bu haline gelmiş. Galla Joust Pilot - Prospector taban milislerinin lideri cesur ve fedakar Galla, yurdundan Legion'u söküp atmayı ve herkesi bu yolda bir araya getirerek cesaretlendirmeyi kendine görev edinmiş. Lancers of Prospector efsanesi kahramanlarının mertlik ve cesaretini kendine örnek alıyor. Jaunt Silah - Jaunt'un eşsiz antigrav egzoz sistemi itici gücünü arttırıyor ve etrafında bir Stasis alanı oluşturarak daha da uzun menzillere erişmesini sağlıyor. Başka hiçbir silah bu denli kalabalık düşmanı bu kadar müthiş bir güçle imha edemez.