Starkiller Base'den Kaçış Seviye Paketi
Starkiller Base'den Kaçış Seviye Paketi, LEGO Star Wars: The Force Awakens deneyimini filmde bulunmayan yepyeni bir macerayla geliştiriyor. Starkiller Base bölgesine acil iniş yaptıktan sonra, bir avuç Direniş pilotu ve sadık astromech droidleri, gezegen havaya uçmadan kaçmak için İlk Düzen'e karşı üstün gelmek zorunda!