Star Trek Online - Unraveled'a Özel Verdant Phaser Pistol Pack
Xbox'a özel Verdant Phaser Pistol Pack tabanca paketiyle uzay zamandaki bir bozulmayı incele ve Tholialılarla yaşanan anlaşmazlıkların üstesinden gel. Artık PlayStation'da oynayabileceğin Star Trek Online: Unraveled'da çoklu evreni kurtarmaya hazır ol!