Star Trek Online – Ascension İçin Özel Verdant Courier Antiproton Hand Cannon Pistol
Ayna Evreni'nden gelen istilacıların sayısı zirve yaptı. Xbox'a özel Verdant Courier Antiproton Hand Cannon Pistol ile galaksinin şimdiye kadar yüzleştiği en büyük tehditlerden birine karşı diren. Şimdi Xbox'ta oynanabilen Star Trek Online: Ascension'da cesaretini, gücünü ve birliklerini topla!