Space Hulk: Tactics: Customisation Pack
Space Hulk: Tactics ünitelerinizi özelleştirin ve oyun deneyiminizi Customisation Pack ile genişletin. Bu DLC'nin içerikleri: - Özel renkler ve Blood Angels, Dark Angels ve Ultramarines'in Successor Chapters'ını oynamanıza olanak tanıyan rozetler. - Özel renkler veya Heresy dönemi Space Wolf Terminators'dan ya da Bran Redmaw'ın Great Company'sinden rozetler.