Space Hulk: Deathwing - Enhanced Edition, Warhammer 40,000 evreninde geçen Birinci Şahıs Nişancı oyunudur. Orijinal oyunun detaylarına inen ve bir dolu yeni içerik sunan en yeni Space Hulk: Deathwing Deneyimi. Dark Angels'ın korku salan 1. Bölüğü Deathwing'in Space Marine'i olarak oyna ve Space Hulk'ın sınırları içinde Genestealer'lara karşı sonuna kadar savaş. Deneyim kazandıkça güçlen, beceriler ve yetenekler edin ve yıkıcı silahların kullanımında ustalık kazan. Tek başına veya 4 kişiye kadar çevrimiçi ortak oyun oyna (Cross-Play). Enhanced Edition yenilikleri: Rastgele hedefler ve düşmanlar içeren yeni Özel Görev oyun modu, kendi özel silahları olan yeni bir Chaplain sınıfı, genişletilmiş cephanelik, yeni ölümcül düşmanlar ve ayrıntılı bir özelleştirme sistemi.