SP Takviyesi x50
SP Takviyesi, belirli bir maçtan kazanacağın oyun içi para birimi SP (Sonuç Puanı) miktarını artırır. Bu paket 50 SP Takviyesi içerir. Not: *Bu öğe tüketilebilir. Her SP Takviyesi, oyun içinde yalnızca bir kez etkinleştirilebilir. *Sahip olabileceğin maksimum SP Takviyesi sayısı 9.999'dur ve bu sayının üstündeki ilave Takviyeler eklenmez.