South Park: the Fractured but Whole – « Danger Deck » DLC
Zorlu Danger Deck, Tupperware tarafından özel olarak tasarlanan düşman karşılaşmalarında savaşman için seni South Park'ta daha önce görmediğin yerlere ışınlayacak. Freedom Pals Üssünde Danger Deck ile etkileşime geçerek Danger Deck'e ulaşabilir ve süper kahraman takımınla birlikte bu holografik savaşlara ışınlanabilirsin. Oyundaki birbirinden farklı düşmanlardan oluşan bu giderek zorlaşan karşılaşmalar, her türlü süper kahramanının sınırlarını test edecek ve zorlayacak. Ödül olarak oyundaki alternatif bölümlerde kullanabileceğin öğeler ve kostümler alacaksın. Danger Deck, South Park: The Fractured but Whole Sezon Biletinin bir parçasıdır. Hemen edinerek oyunun mevcut ve gelecek ek içeriklerine erişim kazanın.