SOUTH PARK: SNOW DAY! To Danse with Ravenous Shadows
Okullar tatil, Henrietta'nın canı sıkılıyor. Perdeyi yırtma çabalarına destek verirsen sana South Park'ta "To Danse with Ravenous Shadows" için izin verecek. Karanlık düşmanlardan oluşan dalgalara kafa tut, silahlarını geliştir ve Henrietta'dan yeni kartlar kazanmak için daha fazla karanlık gücün ustası ol. Bu oyun modu, üzerine saldıran sonsuz düşmanlar getiriyor ve karanlık güçlerini daha da geliştiriyor.