SOUTH PARK: SNOW DAY! Snowball
Yepyeni kar topu, oyundaki diğer silahlarda ustalaşmış olanlar için mükemmel bir araçtır. Düşmanların üzerinde yıkıcı yeni etkileri dene ve müttefiklerine güçlü destek etkileriyle arka çık. Ama dikkatli ol, bu bildiğin kar toplarına benzemez. Kar Tatillerinin bu vazgeçilmezinden en iyi şekilde yararlanabilmek için yüksek bir devinim ve iyi zamanlamaya ihtiyacın var.