SOUTH PARK: SNOW DAY! Nichole's Home Brew
Nichole'ün Cehennemi Anlaşmaları sadece başlangıçtı! Oyuncu Kızlar, Kar Tatili için şeytani Kendi Kurallarını yürürlüğe koydu ve Yerler Lav, Hava Üstünlüğü ve Süper Öfkeli gibi oyunu baştan aşağı değiştiren modlar getirdi. Bu zorlu mücadeleler sınırlarını zorlayacak. Teçhizatın? İşe yaramaz. Stratejilerin? Geçersiz. Ya hızlı adapte olacaksın ya da yenileceksin. Beş yeni modun tümünde başarılı ol ve bu alemde senden başka Yeni Çocuk olmadığını herkese göstermek için daha çılgın kural kombinasyonlarını aç. Hazır mısın?