SOUTH PARK: SNOW DAY! Digital Deluxe - Pre-Order
En dolu South Park deneyimini "SOUTH PARK: SNOW DAY! Digital Deluxe Edition” ile yaşayın. Bu özel sürüm daha fazla kozmetik paketi, ekstra silah türleri ve yeni bir oyun modu içerir. South Park: The Stick of Truth'la gönüllere taht kuran South Park Digital Studios'dan South Park: The Fractured but Whole ve South Park: Phone Destroyer ile Yeni Çocuk'un yolculuğunun yeni bölümü geliyor. Herhangi bir çocuğun hayatındaki en güzel gün olan kar tatili gününü kutlamak için Cartman, Stan, Kyle ve Kenny'ye üç boyutlu ortamda katıl! Devasa bir tipi, tüm kasabayı kaosa teslim etti ve daha da önemlisi, okulları tatil etti. En fazla üç arkadaşını yanına al, eşleştirmeyi kullan veya müttefik botlarla oyunu tek başına oyna ve South Park'ın karla kaplı caddelerinde savaşa başla. Kuralların senin tarafından konacağı yepyeni hikayede birbirleriyle savaşan fraksiyonlara karşı aksiyon dolu ve heyecanlı çatışmalara gir. Benzersiz silahlar kuşan ve yıkıcı, yükseltilebilir özel yeteneklerini kullanarak dünyayı kurtarmak için yeni bir maceraya atıl ve okulların kapalı olduğu bir günün tadını çıkar. Bugün kar tatili, dostum! - Hepsi bu yepyeni 3D eşli oyunda. - Destansı ölçülerde bir tipi, South Park kasabasını kapladı ve kasabayı kurtarmak Cartman, Stan, Kenny, Kyle ve Yeni Çocuk olarak sana düşüyor. - Bir South Park oyununda ilk kez üç taneye kadar arkadaş veya müttefik botlarla eşli oyunun keyfini çıkar ve düşmanlarına güçlü, koordineli saldırılar gerçekleştir. - Benzersiz yakın dövüş silahları ve menzilli silah kuşanıp bunları yükselt. Düşman sürülerine ve bölüm sonu canavarlarına diz çöktürecek özel yetenekler ve güçlerden faydalan. - Simgeleşen çok çeşitli kozmetik eşyaları kullan ve berelerden Cheesy Poof tişörtlerine, sarkık çenelere varan sonsuz kombinasyonlarla Yeni Çocuk'u özelleştir. SOUTH PARK: SNOW DAY! için şimdi ön sipariş ver; İç Çamaşırı Cücesi şapkası, şık bir sakal ve yeşil bir ceket içeren Underpants Gnome Kozmetik paketine ÖN SİPARİŞLE ÜCRETSİZ sahip ol!