SOUTH PARK: SNOW DAY! Bear-Serker Pack
Bear-serker Cosmetics Pack Bu gri savaşçı kostümüyle düşmanlarının gözünü korkut. Çocuk çizimli baklava karın kaslarınla, yüz dövmelerinle ve vahşi ayı başlığında hem güçlü hem sevimli görün. Her şeyi yağmalayıp yakmaya hazırlıklı olduğunu göstermek için mükemmel bir kıyafet!