Soulhuntress Raelynn - Awesomenauts Assemble! Kostümü
Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Raelynn için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir.