SOULCALIBUR VI - DLC4: Amy
Bu eklentiyi satın aldığında, ana oyun SOULCALIBUR VI’da oynanabilir karakter Amy ve Amy için bağımsız bir hikaye olan Soul Chronicle açılır. SOULCALIBUR IV’da ilk kez, "Kış Gülü" Amy yepyeni bir karakter olarak savaşa katılıyor. Dövüş sırasında Amy’nin “Algı” yeteneğini arttırarak güçlü tekniklerini açığa çıkarıp kullan ve gidişatı kendi lehine çevir! DLC İçeriği: - Oynanabilir karakter Amy - "HİKAYE: Soul Chronicle" – Amy için ilave hikaye - Karakter Yaratımı için ilave öğeler (toplam 8) - İlave silahlar (toplam 7) - İlave ünvanlar (toplam 4) - İlave savaş yorumları (toplam 2)