Soul Hackers 2 - Takviye Eşyası Paketi
Oyun içi para birimi kazanmanıza, istatistiklerinize takviye yapmanıza ve TP kazanmanıza yardımcı olmak için savaşlardan eşya düşmesine olanak sağlar. Nakit Ödemeleri - Büyük bir kâr için satılabilecek eşyalar. Tütsü Ödemeleri - Scented Wood ya da Scented Wood Parçası, Yang Yang Sarayı'nda Tütsü veya Tütsü Parçaları ile takas edilebilir. Tütsü veya Tütsü Parçaları, bir Çağırıcı'nın istatistiklerini yükseltmek için kullanılabilir. Sınırsız TP Verisi - Eşyalar, Çağırıcılara ya da iblislere TP kazandırmak için kullanılabilir. Ana menüyü ve SYSTEM alt menüsünü açıp, ardından da CONFIG'de bu özellikleri bularak ve etkinleştirmeyi seçerek etkinleştirilebilirler.