Soul Hackers 2 - Bonus Hikâye: The Lost Numbers
"The Lost Numbers” bonus hikâyesi ile yeni bir zindana erişim sağlar. Yeni bir İblis Çağırıcı olan Nana'nın etrafında yoğunlaşan bu yan hikâyeyi, ana hikâyede ilerleme kaydettikçe Club Cretaceous'ta kademeli olarak görünecek birçok talep (önerilen seviyeler 19-99 arasında değişmektedir) üzerinden deneyimleyeceksiniz. Ana hikâyedeki ilerlemeniz, aynı zamanda yeni bir zindanın kilidini de açacaktır: Hachigaya Training Field. Zindanın derinliklerinde, bu oyunun size sunabileceği en ürkütücü ve en yorucu baş düşman dövüşünü bulacaksınız. Savaş heyecanına susadıysanız, bunu daha uzakta aramanıza gerek yok.