Soul Hackers 2 - Bonus Demon Paketi
Sekiz adet güçlü bonus iblise erişim sağlar: - Tzitzimitl - Anahita - Armaiti - Zaou-Gongen - Nemissa - Mara - Masakado - Satan Goumaden'da bonus iblislerin füzyonunu gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca ilk çağırma için oyun içinde ücreti olmadan Demon Compendium'dan çağrılabilirler.