SONIC X SHADOW GENERATIONS Digital Deluxe Sürümü İçerik Paketi
İçindekiler: -Terios Görünümü -Ekstra BGM Paketi -Skill Point (Sonic Generations) *Digital Deluxe Sürümü'ne ve Digital Deluxe Geliştirmesi'ne dâhil olan Extra Content Pack'e sahipseniz lütfen yeni bir oyun başlatmadan önce Extra Content Pack kurulumunu yapın. Extra Content Pack'in kurulumu yeni bir kayıt başlatıldıktan sonra yapılırsa bazı kısımlarının doğrulanamayabileceğini hatırlatırız.