Solitary Sniper Weapons Pack
Solitary Sniper DLC Silah Paketi ile uzun menzilli müthiş bir tahribat yarat. İçeriğinde, birbirinden ölümcül üç farklı keskin nişancı tüfeği var: PR15 HERA, LSSR SOKIL 4 ve XG Dawen. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 ana oyun gereklidir.