SnowRunner - Season 10: Fix & Connect
10. Sezon: Fix & Connect, Sene 3 Bileti'ne dahildir. Oynayabilmek için SnowRunner ana oyunu gerekir. Kanada'nın batısı bir fırtınayla sarsıldı, bölgeye kargaşa hâkim ve elektrikler kesik durumda. British Columbia'nın şebekesini ve önemli altyapılarını 2 yeni yaz haritasında 2 yeni kamyon ile tekrar bağla. 10. Sezon: Fix & Connect DLC'si içeriği: - İki yeni 4km² Kanada haritası. Kanada'nın British Columbia eyaletinden esinlenen Duncan Bay ve North Peak National Park haritalarını ziyaret et. - İki yeni araç: Sekiz akslı arazi aracı Mack Defense M917A3 ile ağır işlere ve arazinin zorluklarına uygun Kenworth 963'ün kontrolünü ellerine al. - Yeni Faaliyetler: Bölgenin elektrik tesislerini ve göl kenarındaki turistik bölgelerini yenile. Restorasyon parçaları ve elektrik jeneratörlerini taşı, tüm şebekeyi bağlamak için elektrik direkleri kur veya bir feribot şirketinin işe geri dönmesine yardımcı ol.