SnowRunner - Loaded Dice Vinyl Wrap (Windows 10)
SnowRunner deneyimini, White Western Star 4964 için çıkarılan özgün Loaded Dice Vinil Kaplaması ile özelleştir. Loaded Dice Vinil Kaplaması, White Western Star 4964'ün yan tarafına bir çift alev ve duman efektli zar ekler. Bu özel kaplama, tüm Sene 1 Bileti sahiplerine açıktır.