SnowRunner - Land Rover Dual Pack (Windows 10)
SnowRunner'da ilk kez aslına sadık kalınarak yeniden tasarlanan efsanevi Land Rover Defender'ın iki neslini içeren Land Rover Dual Pack ile SnowRunner araç koleksiyonunu genişlet. Piyasaya çıkışının üzerinden yaklaşık 70 yıl geçmesine rağmen hâlâ bir güç, dayanıklılık ve çok yönlülük sembolü olan Defender serisi, tüm dünyadaki off-road maceracılarının vazgeçilmezi olmayı başardı. Land Rover Dual Pack, Sene 1 Biletine veya Sene 2 Biletine dahil değildir.