Sniper Rifle McMillan TAC-338A
Bu efsanevi dürbünlü tüfeğin gücünü hisset ve alanda keskin nişancılık becerilerini test et. McMillan Long Range Scope dürbünüyle uyumlu olan McMillan TAC-338A tüfeği pusuculuk ekipmanının en değerli öğesi olacak.