Sniper Elite 4 Season Pass
Sniper Elite 4 Season Pass, oyunculara uygun tek bir fiyata üç genişletme ile 12 DLC paketine erişim sağlamaktadır. Bir dizi tek oyunculu ve çok oyunculu içeriğe sahip bu Season Pass şunları içerir: YENİ MÜCADELE GÖREVLERİ Target: Führer ve heyecan verici 3 kısımlı mücadele dâhil 1-2 oyuncu için dört yeni görev. YENİ SİLAHLAR Tüm modlarda kullanılmak üzere çoğu Sniper Elite serisi için yeni olan 18 yeni silah. YENİ KARAKTERLER Çok oyunculu ve birlikte modlarında oynamak için 9 ayrıntılı yeni karakter. YENİ SİLAH GÖRÜNÜMLERİ Tüm modlarda kullanılmak üzere 32 temalı ve kamuflajlı tüfek görünümü. Not: Bu Season Pass'te dâhil olan DLC'nin yanı sıra yeni çok oyunculu harita paketleri ve modları piyasaya sürüldükten sonra tüm topluluk için ÜCRETSİZ sağlanacaktır!