Sniper Elite 4 - Night Fighter Expansion Pack
Tüfeğin ve karakterlerinin kamuflaj kıyafetleri için kamuflaj görünümleri, gece temalı silah seçeneği. Silahlar Mavzer, OVP M1918 ve Nagant (sessiz) ile uyumludur. Tüm modlarda kullanım için.