Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 2: Infiltration
Karl'ın çabaları sayesinde Müttefikler, en büyük sırrı atomik proje 'Ölü Fırtına''nın doğasını bulmaya bir adım daha yaklaştı. Faşit yönetimli İtalya'nın kuzeyindeki çok iyi korunan Niroli Üniversitesi'ne gönderilen Karl, düşman için çalışmaya zorlanan İtalyan bir bilimadamını bulmak zorunda. Ölü Fırtına: Filtreleme, Karl'ı düşman sınırlarının arkasında tehlikeli bir göreve gönderen 1-2 oyuncu için heyecan verici üç kısımlı bir kampanyanın ikinci görevidir.