Sniper Elite 4 - Cold Warfare Winter Expansion Pack
8 kış temalı tüfek görünümüne, kadın avcı karakterlere* ve 3 yeni silaha sahip ol: ZH29, PPSH ve Tokarev. *Yalnızca rekabetçi çok oyuncu ve Hayatta Kalma modlarında.