Skyforge: Başlangıç Paketi 3.0
Başlangıç paketi 3.0, Skyforge yolculuğuna başlamanın en iyi yoludur! Yeni bir sınıf, hızlı bir binek ve yığınla kaynak ile birlikte macerana ihtiyacın olan her şey ile başla! Bu paketin içeriği: - Siyah Griffin Bineği - 2 adet sınıf kilit açımı jetonu* - 5000 Gümüş - 300.000 Kredi - 25 Uyarıcı - 14 Günlük Premium - 7.500 Düşman Bilgisi - 10.000 Premium Rütbe İlerlemesi *Sınıf jetonları ücretsiz bir sınıf kilit açımı verir. Ancak, Kanun Kaçağı, Hayalet ve Firestarter/Bounty Hunter sınıflarının kilitleri bu jetonlarla açılamaz.