Skullgirls: Umbrella
Affffedersiniz, Prenses! Karşınızda biricik UMBRELLA! Canopy Krallığı’nın en tuzu kuru kızı (ve doymak bilmez canavarı Hungern) en sonunda Skullgirls tayfasına katıldı. - Dondurma isteyen var mı? Yeni Boardwalk sahnesinde bize katılın. Kimle karşılaşacağınız hiç belli olmaz! - Ben mi şımarığım? SENSİN ŞIMARIK! Krallara layık 29 farklı paleti deneyin. - Umbrella’nın Renoir Kraliyet Ailesinin geçmişindeki sert gerçekleri öğrendiği Hikaye Modunu keşfedin... - Yepyeni Karakter Eğitimleri ile Umbrella’nın hareketlerinde ustalaşın!