Skullgirls: Marie
Kötü adam olduğunu görecek kadar uzun yaşadı ama ölerek kahraman oldu: Sonunda MARIE de Skullgirls kadrosunda! Bir zamanlar sıkı bir Skullgirl olan Marie yanında zombileri ve süpürgesiyle savaş meydanına döndü. Üstelik bu sefer eskiden parçası olduğu kötülüğe karşı savaşıyor. - Bahar temizliği: Marie’nin sahnesi olan ıssız Hilgard Şatosundaki örümcek ağlarını temizle. - Cenazenin yıldızı sensin: Marie için özel olarak tasarlanmış 29 paletle göz kamaştır. - Bir hizmetçi, bir yetim, bir de dev bara gitmiş: Marie’nin Hikaye Modunda arkadaşlarının da yardımıyla hatalarını düzelt. - Mezarında ters dönsün: Marie'nin Karakter Öğreticileriyle düşmanlarını kolayca yok et.