Skull and Bones Sezonluk Kutu
2.500 altın, ayrıca bonus 500 altın ve özel görünüş ögeleri elde edin. Görünüş ögeleri arasında dümen mevcuttur. Altın, geminize ve kaptanınıza özel kozmetik ürünlerin yanı sıra oyun içi mağazadaki diğer ürünleri satın almada da kullanılabilir.