Skull and Bones Sezonluk Kutu
Özel bir görünüş ögesi, 2.500 altın ve ayrıca bonus 500 altın elde edin. Görünüş ögesi bir gemi direği yadigârı içerir. Altın, geminize ve kaptanınıza özel kozmetik ürünlerin yanı sıra oyun içi mağazadaki diğer ürünleri satın almada da kullanılabilir.