Siren Learned Warrior Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Siren için Professor of Pain kafasını ve Dial M for Maya görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz!